15:39
איך וכי יש צורך לנקות את התמונות סקס, כדי לא להיות מוסחת מן התהליך

למעשה, אתה לא צריך לעשות שום דבר בשבילך, למרות שהוא פעולה שנרכשה למדי. כפי שלא היה מוזר, אבל גבוה מאוד את האפשרות של, מה אתה, השותף שלך, המיטה או המקום שבו אתה מחליט לעשות אהבה, קבל כתמים או בקושי עקבות נוזלי בולט. ואתה יכול לעשות סקס תחשוב על איך לקפוץ מיד מהמיטה, לשים הכל בסדר בסביבה ובמיוחד בעצמך. כמובן, כולנו יודעים היטב מה מסתבר שזה לא בטוח. לא נסיבות דבש אשר מישהו צריך מיוחד כדי לדבר גן עדן היגיינה סָמוּך.

התוכן של המאמר

1 "ניקוי" איברי המין 2 איך סוף סוף לנקות צעצועי מין 3 נכונות עבור צ 'י עגול 4 לשמור על כל מה שאתה צריך תחת כמה לחשוב, להתמודד

באופן טבעי, זה תלוי מה סוף סוף קורה במהלך בידור סקסי, מן ההעדפות היגיינה שלך סיכוני פסיקה, אם החיבור הוא אקראי. לפעמים אין דבש חירום של נסיבות להביא במקלחת מיד במחצית מהיחסים המיניים, כל אותו הדבר בהחלט כמה פרוטוקול היגייני. העצה העיקרית לגבי טוהר של סקס, באופן כללי, נותן anne hodder פעמים רבות מורה מין מוסמך מ לוס אנג'לס.

"ניקוי" איברי המין

כשמדובר בעיבוד של צבירה, אז איך אנחנו מדברים כל הזמן, בעיות מיוחדות לא, באופן כללי, מתעוררת. ואפילו לא צריך לומר כי איברי המין של נשים הם שיטות מצוינות סוף סוף ניקוי עצמי סקס, גם אם הזרע נשאר זרע. בנוסף, מאמץ מופרז יכול להביא יותר נזק מאשר השירות.

"לעולם אל תשתמש במוצרים שאומרים זאת "נקי" הנרתיק או הפות, במיוחד ללא מקלחת!"- ממליץ על הרועה. - "הנרתיק הוא יפה, כמו אנשים נהגו להביע, מכונת ביו, ולבסוף אין שום נסיבות לגמרי לשבור אותו מיקרובייס עם סבון, תרסיסים ומוצרים אחרים ". רק מקל שטיפה הפות, אשר שטף למדי עם מים חמים, ולאפשר הנרתיק ללא עזרה של אחרים לנקות. אבל אם אתה מופרע על ידי כתמים, לשמור מפיות תינוק ללא ניחוח.

הכלל של הנרתיק מתייחס גם לחבר מגדר.

עמידות רוסית וא נכון של מידע הולידו דעה כוזבת כי ליווי הוא בהכרח משהו, הוא מפואר, כך, בעובדה זו זה לא מקשיב להשתיק. אבל מעטים יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

לֹא אני בהחלט ממהר למהר איך החדרים התחלת לבוא לידי ביטוי, אתה יכול לשטוף אותו בבוקר בבוקר. כפי שלא היה מוזר, אבל עוד, אתה יכול לשטוף בקפידה את האזור של הבשר האחרון למנוע הצטברות של הזרע או את הסיכון של זיהום. מפיות ילדים ללא ניחוח יכול גם לעזור בבוקר.

אם אתה מופרע על ידי כתמים למיטה, לשמור ליד המגבת או לשים אותו תחת עצמך. אל תסמוך על השכבה העליונה, כי המים יכולים נפרד פנימה. עם כל זה, אם אתה אדם נוטה לגירוי בעור, זיהומים של דרכי השתן, זיהומים שמרים או אובססיבי עם ניקוי סקס, זה יבטיח כי יש שיווי משקל כנה.

איך באמת לנקות צעצועים סקס 2

אם אתה משתמש בשותק, כיצד אנו מביעים, מכשירים שונים עבור הלבשה מינית, אז הם צריכים פשוט לנקות את פריוס של סקס. לא רק להסיר כל חיידקים יבטיח את הנכונות של צעצועים עד הזמן הבא, אבל גם לספק להם כמה מאיתנו כל הזמן אומר את בטיחות העליון.

איך להגיע, כל צעצוע מין הוא, איך אנחנו רגילים לדבר, מופשט מסוים פנימה בהתאם החומר שממנו הוא נעשה על וב אם יש לו מנוע או סוללה. מוצרי סיליקון עם ריפוי פלטינום ללא מנועים יכול להיות מבושל לבסוף לשים לניקוי איך כולם יודעים מכונת מדיח כלים. מוצרים C סימון 100% התנגדות מים יכול להיות שטף עם סבון bactericidal מימי חם כאילו מים. מוצרים עמידים לחות נקיים באותו אופן, אבל לא לטבול אותם במים.

"אם צעצוע המין מסופק לבסוף ללא ביאור על ידה עיבוד, אז כמו מוצר כזה הוא מימי, כפי שאנו מבטאים, סבון bactercidal מתאים יש לשטוף מטלית לחות במים חמים יש לשטוף את החלק הזה Incontacted עם נוזלים ביו או עור "- ממליץ על ד"ר הוֹרֶה.

מוכנות ל- II

זהו זמן נפלא לתקשר עם שותף ורגעים של הנאה כאשר הגאות של אנדורפינים הוא פועם בגוף שלך. אז לא להתחבב מאוד איך רובנו התרגלו לדבר, ניקוי אישי, איך אנחנו מביעים, את ההיגיינה של הצעד הראשון, כפי שכולם יודעים, משחק אהבה, אחרת אתה תאבד את עצמך מאוד נעים מאוד מרגיע פרק זמן. זה נהדר, להירדם סקס במצב טבעי וסביבה, אשר יכול לשמש זרז טוב עבור הבא, הבוקר הפגישה.

לא, באופן כללי, מונע לשאול את השותף שלך או שותפים משלך לגבי ההעדפות שלהם.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה מבחינה נפשית. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. זה בסיסי להזמין eSquiten, אשר יקצה מעמד ויאוסף חברה מצוינת.

כפי שלא היה מוזר, אבל סקס במשך זמן רב היה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אסור על הנושא, כי הגיוני, אם מישהו פשוט מרגיש לא נוח, והשמיעו את הרגליו לגבי ניקוי והיגיינה של אינטימיות. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

שמור את כל מה שאתה צריך תחת איך אנחנו רגילים לומר, יד 3

אם הבלגן ואת הריחות עדיין לדאוג לך להיות מוסחת מלטוף של יחסי מין, יש שיטות לעקוף את המכשול הזה, לא במיוחד שיבוש הגדרות אינטימיות. שמור כמה פריטים ליד, קוק רובנו כל הזמן אומר את המקום הזה, איפה אתה להתמכר אהבה.

סרט מגן, ציפוי מיוחד למזרן רק לעשות מחסום, אם אתה, באופן כללי, להפריע הזיעה ואת המים הפיזיולוגיים אחרים יכול לחדור גיליונות. הניח את המגבות על המיטה או אחר את פני השטח שבו יש לך סקס הוא לא להשאיר כתמים. מפיות ילדים ללא ניחוח הם גם לא מתאימים עבור ניגוב הגוף של סקס אמין מכל אנשים רבים חושבים על פריקה גופנית.

אם אתה מאוד מודאג לגבי הזיעה, לשמור על דאודורנט או ריסוס הגוף בהישג יד, זה יסייע סוף סוף לחסל כל ריח שלאחר סקסי. אבל לא להשתמש בהם עבור איברי המין.

שמור כוס או בקבוק מים. למרות שזה ne זה יהיה הכרחי עבור היגיינה, אבל מעשים אינטנסיביים במהלך יחסי מין עשויים להיות, לגרום צמא, וכיצד להגיע, זהב כזה לא ייתן לך סיבה לצאת מהמיטה, מפריע חיבה עדינה.

Просмотров: 5425 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar