05:32
פציעות במהלך מין: מאמר על מה יכול לקלקל הנאה

סקס, בדרך כלל, דבר נפלא למדי ... עד שהבעיות מתעוררות. יש כזה מעצבן מצבים כמו כאשר אתה עוזב בלי אורגזמה (pah).

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ואבניים. עם זאת, זה בדרך כלל לא אחיד רגעים חיוביים בעת עבודה.

ואז יש אחרים במקרים כאשר סקס יכול להיות מסוכן. פציעות במהלך המין קורה לעתים קרובות יותר ממה שאתה חושב - אז אתה צריך להיות מודע הנפוץ ביותר (בעיקר אתה יכול להבין מה לעשות אם זה קורה לך ...).

התוכן של המאמר

1 נזק נרתיקי 2 שורף השטיח 3 פריטים זרים בנרתיק 4 פגיעה חזרה 5 דלקות בדרכי השתן 6 הפין שבור

פציעות בנרתיק

אתה יודע מה זה קרה כאשר יש לך דימום אחרי סקס.

איך לתקן את זה? הסיבה אשר הפער מתרחש הוא כי אתה יבש מדי, משמעות הדבר היא כי התיקון הוא די פשוט: לקנות חומרי סיכה לפני קיום יחסי מין יכול גם לעזור להפחית את הקצב.

אם אתה עושה הכל זה, ועדיין יש לך שובר על בסיס קבוע, מתייחסים גינקולוגים שיכולים להקצות אנטיביוטיקה מסוימת. רוֹב נזק נרתיק לגדלים קטנים ולרפא באופן עצמאי. אבל אם לחתוך יותר או ממשיך לדמם, ללכת לרופא.

השטיח Burns2

החלטתם ללכת הרפתקה, ולא רק מקל על המזרן! ברצינות, מחיאות כפיים. אבל שינוי המקום שבו יש לך סקס יכול לגרום לכוויות השטיח הכואב בשל חיכוך.

איך לתקן את זה? שוטפים את האזור הנגוע עם מים קרים וסבון אנטיבקטריאלי. אם העור למעשה פגום אם יש חתך פיזי, ולא רק נרגז אדמומיות, נכחדו עם חיטוי וליישם קרם אנטיבקטריאלי, לפני החלת תחבושת מלמעלה.

כמובן, את העצה הטובה ביותר - החל מכה פרואקטיבית אם יש לך יחסי מין על משטח לא אחיד. רק להניח אחד השמיכות שלך, כי הכל יכול להיות קצת, טוב אתה יודע. נערות ליווי בהרצליה

פריטים זרים בנרתיק 3

שני ביותר אובייקטים זרים נפוצים שמצאו גינקולוגיה נשכחים טמפונים (היי, זה קורה) ואיבד קונדומים.

איך לתקן את זה? להתחיל עם נשימה עמוקה ולא לדאוג; זה קורה ואתה יכול להיפטר לחלוטין מהדבר הזה. האפשרות הטובה ביותר היא לחכות 10 או 15 דקות אחרי שהיתה לך סקס. זה הזמן הדרוש עבור כי הנרתיק שלך חזר לגודל הרגיל שלה - ועוד קל יותר לקבל את זה במצב טוב מאשר כאשר הוא נגרם עמוק לתוך מִין.

רק להירגע I הכנס שתי אצבעות כדי לנסות למשוך אותו. אם אתה לא יכול, ללכת לרופא בהקדם האפשרי, והם יעזרו לקבל את זה בשבילך.

פגיעה בגב 4

ספֵּצִיפִי תנוחה מינית, כגון רוכב או שמן הפוך, יכול להביא לא מעט הנאה, אבל, למרבה הצער, תרגילים אקרובטיים אלה, בנוסף רגשות יכולים גם לפגוע בגב שלך או לאחור.

איך לתקן את זה? ראשית, בבקשה לעצמך כי אתה כל כך גמיש בחדר השינה. מוּכָן? ובכן, עכשיו הזמן לשלוט נזק. שים את חבילת הקרח גב תחתון כדי להסיר דלקת. ואז, ברגע דלקת עובר, השתמש בגובה כדי להרגיע את השרירים. לבסוף, לקחת משככי כאבים להירגע כמה שעות.

מלכודת השתן דלקת 5

כל מי שאי פעם אי פעם יש לי אחד מהם יודע שזה כאב פרוע. ולמרבה הצער, אתה יכול לקבל אותם מ המון סקס.

איך לתקן את זה? הדבר הטוב ביותר להיעשות הוא לוודא שאתה תמיד משומן מספיק, בין אם זה בעצם עם חומר סיכה או פשוט להיות בטוח כי שלך השותף לא נכנס לך מהר מדי או מחוספס מדי.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. רק זה עכשיו לא רק נקודות חיוביות בעבודה.

זה עוזר למנוע גירוי שמגדיל את הסבירות לזיהום השתן נתיבים.

ואם אתה מרגיש שריפה כאשר דוחפים או שאתה צריך כל הזמן ללכת לשירותים, קשר לרופא כדי לאשר את האבחון ולהביס את הזיהום בהקדם האפשרי.

שבור פוטיס 6

אוקיי, זה קורה לא כל כך הרבה פעמים, אבל זה גם שווה להוסיף לרשימה - כי, להודות בו .., זה הדבר הראשון שהתרחש כאשר לחצת על המאמר "פציעות במהלך סקס ».

נניח נכון, אתה לא אתה יכול ממש לשבור את הפין, כפי שהוא אינו מכיל עצמות. אבל אתה יכול ביג לכופף פין עד כדי כך שני גופים מעולים מלאים דם במהלך הקמת הוא למעשה שבור. כשזה קורה, בדרך כלל צליל לחיצה שקטה, מלווה בבכי חזק, חבול חצי חבר ונפיחות.

איך לתקן את זה? פציעות אלה מתרחשים כמעט אך ורק במהלך מין אנאלי. בְּהֶחלֵט, זה לא אומר שאתה צריך רק להתמודד עם סקס וניל עד הסוף החיים שלו. במקום זאת, רק תיזהר - ואם זה יקרה, עבור למחלקת חירום בהקדם האפשרי.

הטיפול הטוב ביותר הוא פעולה כדי להסיר קריש דם והתאוששות של הגוף הפגום. אז מה היית עושה, לא לשים על זה קרח. טיפול כולל אייס, סחיטה ו T. ד '., קונלון עם סיכון גבוה של אימפוטנציה.

Просмотров: 517 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar