14:06
העיסוי הטוב ביותר עבורי

לדעתי, סוג העיסוי הטוב ביותר הוא עיסוי שוודי מכיוון שהוא קשוח מספיק כדי לשחרר מתח מיום עבודה ארוך אבל לא משתמש במשחות בשימוש על העור שלי. זה פשוט משיכות מגניבות שמרגישות כאילו הזמן קפא לרגעים החולפים האלה שבהם אני עושה אותם.

גיליתי גם שעיסויי ספורט החזירו אותי לפני ואחרי אימונים שהרגישו טוב או טוב יותר

עבור אנשים עם שרירים כואבים לאחר שיעור אינטנסיבי ביוגה, שיאצו יהיה המרגיע האולטימטיבי. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בחיפה/|https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

טיפול בעיסוי יכול לספק יתרונות טיפוליים רבים, כולל הרפיית שרירים ושיפור זרימת הדם, אך אנשים מסוימים עשויים לגלות שטיפול בעיסוי פשוט לא עובד עבורם.

כדי לברר אם העיסוי הוא הטוב ביותר עבורך, אתה והמטפל בעיסוי שלך צריכים לדון מה אתה רוצה להפיק מעיסויים ובאיזו תדירות - זה יעזור ליוגה ג'נאי לבחור את המתיחה הטובה ביותר או שילוב של התמקדות בלחיצה לתוך השרירים (myofascial שחרור) או גישה עדינה יותר של תרגול טכניקות שונות על העור.

משאבים מקוונים כגון Bodywork.com יכולים גם לתת הדרכה ולענות על שאלות לגבי איזה סוג של עיסוי הולך לעבוד הכי טוב עבורך בהתחשב בנסיבות שלך.

האנטומיה של כל אחד שונה, יחד עם מה שהוא יכול לסבול ומה גורם לו להרגיש הכי טוב.

1) שאל את הגוף שלך: מה אתה צריך? לפחות בחודשים הראשונים אנו ממליצים לאדם להתנסות, לחקור ולרוץ עם האינטואיציה שלו כדי להבין מה מרגיש לו טוב.

2) מדיטציה: לעתים קרובות הוכח קלינית כי מדיטציה משפרת את הרגישות לסוגי מגע ומאמנת מחדש את מערכת העצבים שלנו - אמון בתחושות החדשות הללו. לעת עתה חשוב לו להקשיב לעצמו, שהוא יודע הכי טוב על הגוף שלו.

3) שאל על מבנים: הוא עשוי למצוא את זה יום אחד; אבל לעת עתה יהיה זה רלוונטי עבורו לשמוע עוד על מבנים לפני שיקבל החלטה מכרעת כלשהי. לכל הגוף שלנו יש פרטים ספציפיים על התמחויות שיכולות להיות חסרות משמעות או לא רלוונטיות למישהו אחר - חשיבות מראים אינדיבידואליות רבה דרך העור.

שאלות בריאות אף פעם לא מקבלים תשובות כלליות, הן ראויות להתייחסות אישית כי המידע הזה באמת

קשה לדעת מהי פעילות הספא המושלמת עבורכם. עיסויים, מניקור, פדיקור דגים? קבל את הידע הדרוש לך כדי לקבל החלטה לגבי סוג הטיפול המתאים ביותר עבורך.

טיפול בעיסוי מורכב משלושה דברים: גב/כתפיים, עיסוי ראש/צוואר וכפות הרגליים. כל אחד מאלה נהיה 30 דקות של טיפול לכל מפגש. היתרונות של הליכה לספא תלויים בעיקר באפקט המרגיע שלהם וביכולתם לשפר את רווחתו.

בעוד שלטיפול עצמי אין מחיר, לא כל המטפלים בעיסוי נוצרים באופן שווה.

העיסוי הטוב ביותר עבורי מותאם לצרכים הספציפיים שלך: מבנה גוף, היסטוריה של מחלות כרוניות, מצב נפשי או פיזי.

כל אחד שונה ולכן מבני הרקמות הרכות שלנו פועלים באופן שונה וימוקמו מחדש על ידי טכניקות שונות. מחציתו עשויה להיות על פציעות שנגרמו בעבודה או בחיי היומיום שאולי אפילו לא תבינו שקיימות.

אם אינך בטוח מדי איזה סוג של עיסוי יתאים ביותר לצרכים שלך, הרשימה למטה תיתן לך את הטיזרים.

עיסוי של שעה

בעולם של היום, לאנשים יש שעות עבודה חשובות. מפגש בן שעה נותן צדדיות ויעילות בעמידה בדרישות העבודה לאורך כל היום. זה גם מסייע לעוויתות לא מעוותות לאחר יום עבודה ארוך באמצעות זרימת דם מוגברת ושחרור שרירים תוך הקלת נקודות לחץ בצוואר, בגב, בכתפיים וברגליים; לגרום לך להרגיש כמו אדם חדש!

טיפול עיסוי אינטנסיבי https://www.israelxclub.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

עיסויים המכוונים לאזורים שונים בגוף הופכים את האדם לפגיע לכאב במשך ימים רבים לפני שיחזור כוח בשרירים גדולים יותר או בעצמות שעברו התעללות במשך שנים או אפילו עשרות שנים. שיקום אזורי מתח ייקח זמן מה עד שיראו שיפור בטונוס השרירים ובסיבולת. רמות האנרגיה שלך סובלות גם בגלל החולשה הבולטת הזו. לפיכך, משטר אינטנסיבי כמו זה עובד בצורה הטובה ביותר להפיכת סימני עייפות וכאב כרוני כתוצאה מהזדקנות השרירים עקב זמן רב.

Просмотров: 76 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar