05:13
מה זה עיסוי אירוטי

עיסוי אירוטי הוא עיסוי הניתן לאדם מתוך כוונה ליצור חוויה אירוטית. זה יכול להינתן על ידי מטפל או על ידי בן זוג.

פירוש המילה "אירוטי" הוא "של אהבה מינית, קשורה או מאופיינת באהבה מינית". זה יכול להתייחס גם לריגוש מיני וציפייה.

המילה "עיסוי" באה מהמילה הצרפתית "מעסה", שפירושה "מי שלוש".

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף חושנית הכוללת שימוש בטכניקות שנועדו ליצור תחושות של רוגע והנאה.

המילה "אירוטי" נגזרת מהמילה היוונית "erotikos" שפירושה "של או קשור לאהבה או תשוקה מינית". ביוון העתיקה, אירוטיקה לא הייתה מוסכמה חברתית, אלא תכונה שניתן למצוא בכל חפץ או רעיון.

זה יכול לשמש כשם תואר, שם עצם, פועל ואפילו תואר.

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף הכוללת שימוש במגע ליצירת רגשות ארוטיים ומיניים. המטרה היא לעורר את החושים ולגרום לאדם להיות מודע יותר לסביבתו, אבל זה יכול לשמש גם כמשחק מקדים או כדרך להגיע לאורגזמה.

בסין העתיקה, נעשה שימוש בעיסוי ארוטי על מנת לשפר את הפוריות, למנוע הפלות ולהגביר את החשק המיני. בימי הביניים באירופה השתמשו בו נזירים קתולים למטרות ריפוי ונשים שרצו לגרום לבעליהן להרגיש טוב יותר לאחר שחזרו מהמלחמה.

ישנם סוגים רבים של עיסויים ארוטיים, ביניהם: עיסוי שוודי (הרפיה), עיסוי רקמות עמוק (לחץ עמוק), עיסוי תאילנדי (איזון אנרגיה), טיפול באבנים חמות (חום) ועיסוי זוגי (אינטימיות).

עיסוי ארוטי הוא סוג של עיסוי חושני הכולל גירוי של אזורים ארוגניים. ברוב המקרים, סוג זה של עיסוי ניתן לאדם על ידי אדם אחר.

ישנם סוגים שונים של עיסויים ארוטיים עם מטרות שונות. לדוגמה, עיסויים מסוימים נועדו להיות חושניים ומרגיעים בעוד שאחרים נועדו להיות יותר מעוררים ומעוררים.

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף הכוללת מניפולציה של הרקמות הרכות של הגוף. הוא מבוצע לרוב על נשים והוא נועד להגביר את הגירוי המיני.

העיסוי הארוטי מגרה את איברי המין של האדם על ידי שפשוף, נגיעה או לחיצה עליהם. האדם המבצע עיסוי ארוטי עשוי גם להשתמש בידיו, באצבעותיו או בחלקים אחרים בגופו כדי לעורר חלקים אחרים בגוף המקלט. https://israelnightclub.com/ליווי/

אנשים מסוימים עשויים לקבל עיסוי ארוטי כדרך להירגע ולהפיג מתחים. אחרים עשויים לקבל עיסוי ארוטי כדרך לשפר את ההערכה העצמית שלהם או את הביטחון במיניות שלהם.

עיסוי ארוטי הוא סוג של עיסוי חושני. זה נועד להגביר את הגירוי המיני של הנמען, כמו גם את תחושת הרווחה הכללית שלו.

עיסוי ארוטי עשוי להתבצע על ידי מטפל מורשה, או שהוא עשוי להיות בעצמו. האחרון ידוע כעיסוי אוטוגני (או עצמי).

עיסוי ארוטי כולל בדרך כלל אחת או יותר מהטכניקות הבאות:

Просмотров: 81 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar