הגוף הנשי בכל עת נחשב לאובייקט של הערצה. המשוררים הוקמו לגברות של שירים וציוונים צבועים בטפסים. עכשיו, לאהבה עם הגוף הנשי, אירועים ארוטיים שונים הם המציאים. לדוגמה, סטריפטיז ב מועדון אופנתי. אבל הפורמט הסטנדרטי מתאים לאורחים החדשים של המוסד, מבקרים רגילים רוצים יותר תשוקה! אז, מועדוני VIP החלו לתרגל מופע פיפ. מה זה?

פיפ הצג צלילים

אם אתה מתרגם אלה מילים באנגלית, תקבל ביטוי פשוט "preyance עבור המופע". סיכום הוא פטיש עבור אנשים רבים. למה לא לעשות ביצועים מלאים. ערבים כאלה מביאים מאות אלפי רובלים לבעלי בתים. ו רקדנים בנות לקבל משכורת חודשית.

במהלך ההצגה, הכלל חל - לא ניתן לגעת השחקנית. מופעים כאלה מאפשרים לך להעלות את הליבידו ולעשות כמה תחושות חדשות.

הסצינה הופכת לחדר קטן. נערה מן הצופה מפרידה בין הסורג או הזכוכית. לעתים קרובות, הרקדן לא רואה את האורחים, כי בצד שלו, הקירות הם מלאים לחלוטין. היא משחקת עם השתקפותה, אבל יודעת כי כמה זוגות של עיניים לפקח על כל פעולה.

שם מופיע פיפ ... Читать дальше »
Просмотров: 124 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

רחוק מכל אדם, הטבע האמין חבר כמו גדלים מרשימים. אבל זה נהדר! איך זה יהיה משעמם לחיות, אם לכולם היו, כפי שהנהיג, מאפיינים מונוטוניים מהטבע. הבעלים של גדלים מתונים הם לעתים קרובות נסערו תחת הדיכוי של סטריאוטיפים כי הגברות אפילו לא יוכלו להירגע עם כולם. אבל, אם תבחר את התנוחות האהובות על סקס עם חבר קטן, העולם הרווי יתגלה, כמו רבים באים לידי ביטוי, הנאה סקסית.

התוכן של המאמר

חבר רגיל - כמה? 2 תנוחה נאמנה

חבר רגיל הוא כמה?אני

תרגול וסקרים חברתיים מראים כי הבעלים של חברים קטנים פעילים כל הזמן במיטה, עדיף לשלוט בטכניקות של cunningus, ליטוף ומוכן להביא את הגברת לאורגזמה לא מעשית בידיים אחת. ואכן, טיעונים אלה אינם מרגיעים 52% מהחבר'ה שרוצים לגדול הפין.

בניגוד לכך, כפי שהיו, מדענים ממכון קליפורניה סיפקו סקרים, שם רוב 85% מהגברות דיברו יחסית חיובית לגודל השותף המתמיד. באופן כללי, הרעיון של הנורמה הוא מטושטש למדי: לנציגים, כמו אנשים רבים חושבים, העמים המז ... Читать дальше »

Просмотров: 82 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

אם אישה יכולה, בסופו של דבר, להמשיך באופן עצמאי של מספר אורגזמות שנרכשו, אדם של קבלת הקבלה יהיה צורך הפסקה. במאמר זה, ננסה לפרק את כל מה שכולם יודעים את השיטות העיקריות, שבה אתה יכול לעשות, כפי שאובצאים רבים, יחסי מין עוד, מושך את רגע האורגזמה.

השיטה הנפוצה ביותר והטריוויאלית - לשנות את התנוחות, לשלוט בקצב ולמחשבות שלך. דוגמה חינם: אתה מתחיל כפי שהיינו מדברים, פעולה מינית ישירה רק לאחר ליטוף ארוך וללטון של גברים. זה לא סוד עבור כל דבר שהגברת כביכול לדבר יוכלו להרגיש מגוון רחב של תענוגות, ואת משך המין יגדל באופן משמעותי.

בחר תנוחות ומקצבים שיישארו נוחים לשותף, אך לא, זה יהיה, יוביל לשפיכה מהירה באדם. אתה יכול לתרגל את זה איך אנחנו מביעים, את הזמן שבו אתה מרגיש את הקרבה של האורגזמה; לאט לאט לאט ומסיחים מחשבות, ייתכן שתוכל "לדחות" שיא במידה מסוימת, שתבטא, יחסי מין הוא הארוך ביותר, בעיקר, מעט.

סגנון חיים

לא משנה מה שטויות, ליבידו מחובר במידה רבה לאורח החיים, אשר, באופן כללי, מוביל את ... Читать дальше »

Просмотров: 88 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)