01:04
אנו פותרים בעיות במין: סקסולוגים נותנים עצות

בֵּין אישי תקשורת מעולם לא שונה בקלות של בנייה, אבל יש כדור שבו כל צעד חשוב כל כך, כי התפתחות נוספת של היחסים נקבעת מראש. אנחנו מדברים על סקס.

התוכן של המאמר

1 סקסולוגיה 2 מה יעזור סקסולוג 3 שניים - בדלפק הקבלה 4 אלה פחדים ערמומיים 5 נשים חתרניות כאלה 6 תקשורת כדי לעזור 7 קדימה, ולא שמאלה 8 נשיקות בשמחה 9 עצמה ועזרה הדדית

מתרגלים משפחה פסיכולוגים טוענים כי לא היו זוגות שכולם טובים, למעט סקס. אם יש בעיות במין, הם בהיבטים אחרים של החיים.

להתמודד טיפים לסקסולוגים יעזרו בקשיים.

סקסולוגיה I

יסודות הסקסולוגיה - תעשיית הרפואה הוא די חדש. בגלל דעות קדומות שאינן אטרקטיביות במדינות הפוסט-סובייטי. אנשים רבים, במיוחד גברים, ממציאים את ההשקפה כי הקמפיין למומחה שעוסק בסיבוכים אינטימיים קשורה בושה וחולשה. בעוד פסיכולוגים טוענים כי זהו ביטוי ברור של כוח פנימי וביטחון, כמו החשוב ביותר בפתרון הבעיה במין הוא ההכרה של קיומו. ולבטוח ביועץ - הטייס הגבוה ביותר.

לדברי מומחים, כמעט כל טיול מסתיים עם ההחלטה, זה נראה בעיות לא פתורות. טיפים של מלח לעזור לא רק לחסל את מצב הסכסוך, אלא גם להניח את הבסיס ליחסים בריאים, למעט מחלוקת ואי הבנה.

קרא עוד על סקסולוגיה במאמר שלנו.

מה יעזור הסקסולוג

סקסולוגית זה יעזור להתמודד עם הקשיים הבאים:

בעיות נקבה (חוסר אורגזמה (Anorgasmia), תשוקות (אותות), תשוקה (פריגון); בעיות זכריות (שפיכה מוקדמת, תפקוד לקוי של זיקפה); פער מיני של שותפים; אי נוחות אחת או שניהם אוהבים.

חָשׁוּב חיבור:

ראשית, בעיה זו לא מוגבלת. שנית, מומחים טוענים כי הסיבות הפיזיות לבעיות מיניות סכום 1%. כל השאר מוכתב על ידי עמדות פסיכולוגיות ופחדים. שלישית, אי אפשר לזהות כל בעיה נפוצה, אין פתרון לכל. סקסי כדור, כמו לא אחר, דורש גישה בודדת.

בְּדִיוּק לכן, במסגרת מאמר אחד או השיחה הכללית, כל הנושאים אינם פותרים. וכל יש עצה כדי לעזור למנוע את הבעיות הנפוצות ביותר.

יחד - בקבלה

לִפְעָמִים בסיבוכים, נראה שאדם הסיבה באשתו. אבל המומחה מגיע מסקנה נוספת שתעזור לשניהם.

בְּהֶחלֵט, הרופא ידבר עם כל אחד בנפרד, אבל הקשיים של שני לא יכולים לפתור אחד.

עֵצָה: אם אתה צריך המלצות מהצד, הדבר הטוב ביותר הוא ללכת יחד. רק תשוקה משותפת פעולות יגרמו לתוצאה.

אלה פחד ערמומי 4

בסיסי הקושי שבו מגיעים גברים - זיקפה תפקוד לקוי. בְּדֶרֶך כְּלַל, הוא זמני ונגרם בנסיבות. לעתים קרובות מספיק רק כדי לישון ולהירגע כדי להרגיש חזק שוב איש. אבל עצה זו יכולה רק לתת מומחה.

עמידות רוסית ומידע פגם הולידו שיפוט שווא כי למעשה ליווי הוא משהו, עם חרפה, כך, עובדה זו צריכה להיות שותקת. עם זאת, היחידות יש את המידע כי ליווי השירותים בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

לעתים קרובות האיש עצמו, מתמודד עם קושי, מתחיל לדאוג, להאשים את עצמו או שותף, מה שמחריף את הבעיה ומעורר מדינות נוירוטיות.

עֵצָה: אם הבלבול קרה, הדבר החשוב ביותר הוא לא לפאניקה, לנסות לזהות גורם. עדיף להוציא גורמי סיכון - עישון, מזון לא בריא, להשתמש אלכוהול, התנזרות לטווח ארוך, כולל מצבים מלחיצים. גיוס שותפים לתמוך ולנסות בשלווה שוב. שוב פעם. אם לאחר זה לא יעבוד, להתייעץ עם רופא. גם בשלווה, כי הכל יחליט בבטחה בכל מקרה.

נשים ערמומיות כאלה

ב אמנים שונים, כולל ספרות פסיכולוגית, יש מחשבה על, כי בתפקוד זיקפה אשמים גבירותיי. כן, כמובן, הם לא מסוגלים להשפיע על הסיבה (לדוגמה, מתח). אבל כאשר גברים מביכים קורה, תגובת הנשים היא שהבעיה מחמירה על ידי. וזה כל כך חזק משפיע על היחסים שהם יכולים לקום.

עֵצָה האישה: ברגע הסמל, האיש חווה חוסר אונים, מבוכה, מְבוּכָה. אל תכה אותו במקום הפגיע ביותר במקום הפגיע או תנועת גלגל. טוב יותר להראות טקט, תמיכה אהוב שלך. ואז יהיה אסיר תודה, יהיה לגלוש חום, וזה לא רק לא לקלקל את היחסים, אבל הם יחזקו אותם. בפעם הבאה אדם יראה את עצמו עם הצד הטוב ביותר.

תקשורת כדי לעזור 6

זוגות יציבים אפילו הם בעיות מיניות. כאמור, טיול למומחה הוא דבר רציני, לא כולם יחליטו על כך. אבל הקושי עצמו לא ייעלם. ואם שום דבר לא נעשה, זה יהיה רק ​​יותר גרוע.

עֵצָה: אם אתה לא רוצה ללכת סקסולוג, אתה צריך לנסות לפתור את המצב בעצמך. אבל רק יחד! אין לאפשר חלקות להתגרות ניכור. עדיף לזכור אהבה, וזה יעזור לדבר על מה דאגות. יתר על כך, שניהם, מאז הבעיה המינית של אחד לא יכול להשפיע על האחר. תקשורת בזהירות, לא מאשים, מנסה להבין את הצד הנגדי, אתה יכול לבוא להסכם כי יסדר את שני הצדדים. ולפעמים שיחה כזאת מסוגל להרוס את הקיר של אי הבנה ונעלב, אשר כשלעצמו יכול להיות על ידי פתרון כל הבעיות האינטימיות.

קדימה ולא שמאל

בתקופה שלאחר מכן, כאשר שמחה של החזקה היא כל כך חי וחזק, אני לא יכול להאמין שיש מכשולים מלפנים. אבל זה לוקח זמן, ומתברר כי הכל מקורר, סקס הוא נדיר, ואם יש, אז אפור, לא הנאה. בלתי נמנע שמישהו משני מתחיל לחשוב על מבט לצד.

עֵצָה: אל תמהר להשמיד את מה שנבנה באהבה כזאת זָהִיר. אבל מערכת יחסים מינית באמת צריך לגוון. ואת האפשרויות עבור זה הוא כמות עצומה. אתה יכול לחפש תנוחות חדשות מקומות (כמה סקסולוגים מייעצים מכונת כביסה כלל), משחק תפקידים משחקים, הלבשה תחתונה סקסית ועוד הרבה יותר. החיים ישחקו צבעים חדשים תענוגות והמשפחה יישמרו.

נשיקות ב- Joy8

מִין - זה רק צד אחד של היחסים. כאשר הם לקלקלים, זה יורד לא מרכיבים מיניים.

עֵצָה: כדי שזה לא יקרה, אתה צריך לנסות לשמור על רוחני ופיזי קִרבָה. וזה תורם לנשק. לא רק כחלק בלתי נפרד של משחק מקדים, אבל גם בתור ביטוי של רגשות - כאשר הפגישה והפרידה, רק על רגשות, ב כל מצב אחר.

סיוע עצמי ודדי

מִין לעתים קרובות משקף את המדינה שבה יש בני זוג. מצב רוח רע, צרות - ואת סצינת המיטה היא גרועה משום מקום. הכל טוב, ואת הקרבה משחקת צבעים בהירים.

עֵצָה: אם אתה בוטח בעצמך ובשותף, הוא אינו יוצר מצבים שהחמיר את האיכות תקשורת מינית. נשים בדרך כלל סובלות מחשבה כי לא טוב מאוד נראה, גברים מפחדים מכישלון. עם אמון הדדי וסמיכות נפשית המחשבות והרגשות האלה אינן נובעות, ולכן שום דבר לא יכול להתערב נהנה.

על ידי חוות דעת של רופאים כ 10% של בני זוג יש סקס מדי חודש ופחות. יש משפחות רבות שבהן חלק זה של החיים הוא הבעייתי ביותר. בְּלִי סָפֵק, סקסולוג במצב זה יכול לעזור.

אבל אתה צריך לזכור דבר אחד חשוב מאוד. סקס - רק המשך היחסים, לעשות אהבה רק כאשר יש רצון פשוט לשבת ליד. אם אתה ממלא את החיים עם חום, הבנה הדדית ואהבה, אז קצות הסקסולוג לא צריך לבנות במין לא יושפעו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

כדי למנוע בעיות במין, עליך להגיד תחילה את זמינותם. מספר עצום של קיטור עומד בפני העובדה שאהבה שמחה להפוך לחוב בנישואין. אנשים עוסקים במין "עבור סמן", מקבל ממנו רק הנאה נמלטה.

אסקרטים מקצועיים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ומנומסים. רק זה בהחלט לא צד אחד בלבד שימושי לעבוד.

וזה למרות העובדה שאתה יכול לקבל הנאה בלתי נשכחת מיטה ז 'הוא! הדבר העיקרי שאתה צריך לעשות הוא לזהות את הצורך לעשות מגוון של חיים אינטימיים. לדון בנושא זה עם אהוב שלך, להתחיל עם קטן: תנוחות חדשות, מקומות, שימוש צעצועי מין במיטה. ואז אתה יכול ללכת ליותר נוהלי piquant. זה רק שווה להתחיל - ואתה תוכל לגרור! דירות דיסקרטיות בתל אביב

Просмотров: 84 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar